Veelgestelde vragen
Heb je niet alle informatie gevonden die je nodig hebt en staat je antwoord ook niet bij de onderstaande veelgestelde vragen?
Neem dan contact op met het Onderwijsteam via onderstaande contactgegevens.
Telefoon: 040-297 9494
Mobiel: 06-22868825
Mail: info@onderwijsbeurzen.nl
Of vul het contactformulier in
OVER DE BEURS
1. Kan ik mijn klas ook aanmelden voor een studiekeuzesessie?
Nee, het is niet mogelijk om je klas vooraf aan te melden. Zorg er voor dat je leerlingen tijdig aanwezig zijn voor het bijwonen van de sessie. Klik hier voor meer informatie over het programma.
2. Zijn de studiekeuzesessies gratis te bezoeken?
Ja, de studiekeuzesessies zijn kosteloos te bezoeken. Klik hier voor meer informatie over het programma.
3. Kunnen mijn leerlingen zich vooraf aanmelden voor een gesprek met een studiecoach?
Nee, je leerlingen kunnen zich tijdens de beurs aanmelden voor een gesprek bij de ‘Aanmeldbalie Coaching’.
AANMELDEN EN REGISTRATIE
1. Waar kan ik mijn klas aanmelden voor de beurs?
Je kunt je klas aanmelden via de website, ga naar het kopje decaan en kies vervolgens voor ‘Klassikaal Aanmelden’.
2. Tot wanneer kan ik mijn klas aanmelden voor de beurs?
Je kunt je klas aanmelden tot en met de dag van de beurs. Indien je gebruik wilt maken van het busvervoer dan dien je je uiterlijk drie weken voor beurs aan te melden.
3. Is mijn klassikale registratie voldoende of moeten mijn leerlingen zich ook registreren?
Je leerlingen moeten zich ook registreren om een persoonlijk ticket voor de beurs te ontvangen. Dat kan via de decaancode en het stappenplan wat je in de bevestigingsmail na registratie ontvangt.
4. Waar kan ik zien of mijn leerlingen zich al hebben aangemeld?
Je kunt op de website ‘Management decanen’ inloggen met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord en daar meteen zien wie zich heeft aangemeld.
5. Moeten begeleiders, decanen en mentoren zich ook registreren?
Ja, begeleiders, decanen en mentoren moeten zich ook vooraf registeren. Zij kunnen zich individueel via de website registreren of via het stappenplan in de bevestigingsmail dat je na klassikale registratie ontvangt, als Decaan/Mentor.
6. Hoe kan ik de e-tickets van mijn leerlingen printen?
Je kunt op de website ‘Management decanen’ inloggen met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord en daar alle e-tickets van de aangemelde leerlingen in 1 keer uitprinten (mits zij zich via de persoonlijke code hebben geregistreerd). Wanneer je in de portal Overzicht E-tickets(rapport 014) opent, kun je rechtsboven op de blauwe diskette klikken. Vervolgens kun je PDF aanklikken om het PDF bestand met alle e-tickets te downloaden en uit te printen. Ik raad je aan dit pas te doen nadat alle leerlingen zich hebben geregistreerd.
7. Hoe en tot en met wanneer kan ik mijn registratie annuleren?
Je kunt de aanmelding met georganiseerd busvervoer annuleren door uiterlijk drie weken vooraf aan de beurs een mail te sturen naar info@onderwijsbeurzen.nl of telefonisch contact op te nemen (040-2979494).
8. Waar en tot en met wanneer kan ik wijzigingen (aantal personen, busvervoer etc.) doorgeven?
Je kunt de wijzigingen doorgeven door uiterlijk drie weken vooraf aan de beurs een mail te sturen naar info@onderwijsbeurzen.nl of telefonisch contact op te nemen (040-2979494).
BUSVERVOER
1. Hoe kan ik het busvervoer aanvragen?
Je kunt het busvervoer aanvragen via de website, ga naar het kopje decaan en kies vervolgens voor ‘Klassikaal Registreren’ en vink busvervoer aan.
2. Tot en met wanneer kan ik busvervoer aanvragen?
Je kunt tot drie weken vooraf aan de beurs het busvervoer aanvragen.
3. Ik heb me al geregistreerd zonder busvervoer, kan ik nog busvervoer aanvragen?
Ja, je kunt tot drie weken vooraf aan de beurs het busvervoer aanvragen. Door een mail te sturen naar info@onderwijsbeurzen.nl of telefonisch contact op te nemen (040-2979494).
4. Waar en tot en met wanneer kan ik wijzigingen (adres, aantal personen etc.) doorgeven?
Je kunt tot drie weken vooraf aan de beurs wijzigingen doorgeven.
5. Hoe en tot en met wanneer kan ik mijn aanvraag annuleren?
Je kunt tot drie weken vooraf aan de beurs je aanvraag annuleren. Door een mail te sturen naar info@onderwijsbeurzen.nl of telefonisch contact op te nemen (040-2979494).
6. Is het ook mogelijk om voor ouders het busvervoer te reserveren?
Ja, het is ook mogelijk om voor ouders busvervoer te reserveren. De aanvraag is mogelijk vanaf 30 personen in totaal.
7. Wanneer word ik op de hoogte gebracht van de bustijden?
Je ontvangt uiterlijk een week voor de beurs de tijden via mail.
8. Wat zijn het minimaal en maximaal aantal personen voor het busvervoer?
Het minimale aantal voor busvervoer is 30 personen (ongeacht of dit leerlingen, docenten of ouders zijn). Er is geen maximaal aantal personen.
MANAGEMENT DECANEN EN LOGINGEGEVENS
1. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik doen?
Vraag een nieuw wachtwoord aan, kun je hierna nog steeds niet inloggen neem dan contact op met 040-2979494 of 0622868825 of stuur een mail naar info@onderwijsbeurzen.nl
2. Ik krijg de foutmelding dat mijn e-mailadres al bekend is, wat moet ik doen?
Neem contact op met 040-2979494 of stuur een mail naar info@onderwijsbeurzen.nl
BESTELLINGEN VAN LESMATERIAAL / POSTERS & FLYERS
1. Wat is de levertijd van het lesmateriaal/posters & flyers?
De levertijd van de posters en flyers is 3 tot 6 werkdagen.
2. Hoe kan het dat ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb?
Is de levertijd al verstreken maar nog geen bestelling ontvangen? Neem contact op met 040-2979494 of stuur een mail naar info@onderwijsbeurzen.nl
3. Hoe ik kan extra lesmateriaal/posters & flyers bestellen?
Je kunt extra bestellingen plaatsen via de website. Ga bij het kopje decaan naar 'Lesmateriaal bestellen' of naar 'Flyers & posters bestellen'.